Bestyrelsesmøde 19

Bestyrelses møde fredag den 24/10.
Tak for jeres støtte til at vi fik en bestyrelse igen, så vi håber at se jer alle til vores aktiviteter.
Vi har valgt at lave en Aktivitets plan for det næste år så man kan få det i sin kalender.
Det første vi skal er at mødes og ønske hinanden god jul den 13. December.
Der kommer kalender og invitation til første aktivitet denne uge.
Har snakket med boligforeningen ang. Juletræ og tavle til info det skulle der komme op når der er kommet ny belægning på. Det starter fra den 31. November.
Hvis man har private spørgsmål skal de stilles til kontoret da det ikke er noget vi kan tage stilling til.
Næste møde bliver den 28/11.
Fra bestyrelsen

________________________________________________________ 

Referat fra bestyrelsesmøde den 17. september 2025

1.      Valg af referent

Annette skriver referat og sender det til SAB

2.      Gennemgang af årsberetning.

Annette Skriver det færdigt.

 

3.      Bestilling af traktement til afdelingsmødet.

Annette bestiller og henter.

 

4.      Der drøftes spørgsmål, til afdelingsmødet.

 

5.      Evaluering af sommerfesten.

 

Der var mange som var tilmeldt, vejret var godt og vi fik stor hjælp til både opbevaring af mad, opstilling, grille pølser mm og oprydning. Tak for det.

 

Det var alt for denne gang.

Mvh

Bestyrelsen.

 --------------------------------------------------------------------------------

Referat fra bestyrelsesmøde den 20. maj 2025.05.26

1.      Valg af referent

Annette skriver referat og sender det til SAB

2.      Nyt fra SAB.

Bestyrelsen er blevet bedt om, at tage stilling til, om der må sættes havelåger op.

Det har vi besluttet, at det må man gerne.

3.      Siden sidt

Vi har jo som alle ved, fået besked på, at det trækker ud med legepladsen, da kommunen har afvist ansøgningen. Vi afventer nyt fra SAB.

4.      Sommerfest

5.      Vi holder sommerfest den 16. august 2025.05.26 Der kommer en særskilt invitation i jeres postkasse. Husk at melde jer til!

6.      Skilte

Vi er blevet bedt om at tage stilling til, hvor mange skilte der skal op, vedr. Ingen kørsel på stierne.

Vi har besluttet der skal 6 op og givet Dorthe Støve besked.

Der ud over har vi drøftet, referatet fra markvandring.

Og sent følgende til SAB: Der mangler skilt med husnr. Ved 142-150, vi har spurgt til om vi kan få en flagstang op og en infotavle.

Vi afventer svar.

 

7.      Kommende møder: Sidst i august-

8.      Evt.

Efter mødt, har vi fået en henvendelse fra SAB, ang. vandhane ved øverste p- plads.

Der er kommet klager over, at der bliver hentet vand til at vande have med, der er også børn, som leger med det.

SAB, har bedt bestyrelsen om at tage stilling til om vandhanen skal lukkes.

Det er viceværtens vandhane! Og udgifterne til denne, er noget vi alle betaler til.

Det hører under fælles udgifter!

Vi opfordrer til, at man ikke tager vand derfra, det er ikke til privat brug.

 

Det var alt for denne gang.

Med ønsket om en god sommer