Bestyrelsesmøde 17

Bestyrelsesmøde 19.02.25

 

Tilstede: Anette, Ulrik, Helle, Thorkild, Samir, Eva, Lotte

 

1.       Opdatering Rammeaftale Cabaret

Rammeaftale gennemgåes og rettes til.

 

2.       Forslag om gratis lån af hus til begravelseskaffe

Gratis udlån af hus til kaffe, hvor afdøde har folkeregisteradresse i afd. – huset kan lånes mandag til torsdag. Thorkild udfærdiger kontrakt og beslutning meldes ud i Nyhedsbrevet

 

3.       Tidspunkt for næste møde/mødefrekvens

Nuværende mødefrekvens fastholdes. Næste møde 26. marts 2025

 

4.       Rengøring af beboerhus, forslag fra beboer om fælles rengøringsdag

Rengøringskælderen er booket til rengøring af huset en gang årligt, evt. kan denne frekvens øges, der undersøges hvad pris vil være. Køkkenet trænger specielt til en kærlig omgang. Vi arbejder videre med tjek af hus ved og efter udlejning til næste møde. Forslag om mail til indsendelse af uregelmæssigheder når man som lejer overtager huset.

 

5.       Velkomstmateriale til beboere

Materialet der udleveres til nye beboere trænger til en opdatering. Thorkild laver udkast til næste møde.

 

6.       Planlægning:

 

Åben Henvendelse:

20/2   Helle og Eva

6/3      Helle og Thorkild

20/3   Lotte og Samir

3/4      Thorkild og Lotte

 

Nøgleoverdragelse uger uden åben henvendelse:

Uge 9: Eva

Uge 11: Anette

Uge 13: Ulrik

Uge 15: Thorkild

Uge 17: Samir

Uge 19: Helle

Uge 21: Lotte

Uge 23: Anette

Uge 25: Ulrik

 

Byt indbyrdes, hvis forhindret.

 

Tidspunkt for møde med Kirsten og Charlotte/Fælles om Højvangen:

Vi beder dem komme med forslag til dato og tidspunkt.

 

Markvandring:

Vi skal finde dato i april.

 

7.       Orientering:

 

Status renovering af køkkener:

Der er kommet 2 tilbud. På møde med Ole har vi bedt om at få præciseret nogle enkelte punkter i foretrukne tilbud og bede om en skarp pris.

 

Status Infoskærme:

Møde med Scandata er aftalt, med henblik på løsning så alle skærme kommer i funktion.

 

Have/orangeri: Budget gennemgåes næste møde. Udvalget planlægger lille folder til omdeling, med info om mulighed for at være frivillig, brug af orangeri mm.

 

Flag: Flaget skal til reparation, Eva arbejder på dette.

 

Tøjkælder:  Der er kommet nye frivillige i Tøjkælderen, det er dejligt